fredag, mai 05, 2006

Air Brush..virker!!


Air Brush funker!
Mor i huset er blitt styggelig brun,og det på noen få minutter i et lite kabinett i en av byens beste spa sentre.Med et hårnett anno 60-tallet og verdens minste engangs(torkypapir)truse,ble jeg sprayet fra topp til tå med den trendye bruningsmåten 2006.Air brush!!
Kunne nå uten prolem menget meg med de alltid like solbrune BB folkene.Har du noen gang svitsjet innom tvnorge i 2100 tiden om kvelden,vet du at alle deltakerene der lever og ånder for spay brun på flaske.

Bildet:Før var jeg tilnærmet lik Caspers hudfarge,nå,ja se for deg selv...
Om noen vil følge trenden har jeg bare et råd:spray ETT lag.De lar deg velge mellom ett eller to lag,og min negro farge er ett...så to ville blitt hinsides,unaturlig brunt...men velg selv.
Sommeren er nær,og dette er bare en prøve smak av hva vi har i vente.

Husk solkrem!!

Ingen kommentarer: