tirsdag, august 08, 2006

Sjokolade-krim på sengekanten!!


Klokken var begynt og bli mye...jeg hadde svømt noen 100 meter på vannkanten og alt virket som vanlig.Så plutselig ut av intet kommer farmor med den største matbiten jeg noen gang har latt mine øyne treffe.Ryktene vil ha det til og være en maryland,en maryland cookie.Jeg resumerer fort,hvorfor..hvorfor nå? Er det belønning eller vil jeg for alltid stå til knærene i gjeld over denne gobiten?Før jeg får samlet meg blir jeg plassert i en haug med årgangs puter,smikken blir dratt over hodet mitt og jeg kjenner suget tar meg.Først en smake bit,en til,videre en til,ingen unødige pauser her...jeg nærmer meg enden...ser bare smulene som ligger på dypet av oppsamleren de har knytt rundt strupen min(beklager krim effektens uheldige klang)og jeg kaseter meg ned etter dem..hver smule er spist.
Takk for maten!




Det er forbi legge tid,men hosten vedvarer.Da kjenner jeg det,jeg har vært for hissig og får nå min fortjente staff....kaken vil opp!

Det er da det skjer,pappaen, med sine kjente kamikaze sprang,slenger seg under meg og redder sofaen for tidenes oppkast.
En premie kommer i posten.Love U,hilsen Flokken!!





Ingen kommentarer: