tirsdag, august 08, 2006

Dåpen 4.6.06

"- Her er jeg i kjole...det er ikke hverdagskost det.(blank nekt av den slags hos pappa)
Men denne dagen var så spesiell og enestående at jeg fikk både blonder og kjole i en og samme vending.Kort sagt dåpen sto for døren og dermed ble jeg pyntet i uskyldens klær.Mormor hadde virkelig gjort seg flid og sydd dåpskjolen min(mange mange takk) :) ....en ny generasjon skal fram og jeg C-man er første-MANN til og signere navnet mitt i underkjolen!!"

Dagen startet i Åsane nye kirke hvor Casper sammen med 9 andre små verdensborgere fikk vasket håret i den gyldne fontenen.Med et lite skrik var det hele overstått og verdens beste faddere sto som perler på en snor og observerte stolt den lille mannen de alle skal oppdra i beste tro.
Fadderene:Fra Kristoffers side:Siri Ann Gullaksen(søster) og Trine Helen Gullaksen(søster),og fra Mariannes side:Birthe Maria Ervik(beste venn) og Gunnar Håvik(søsteres"dadda" kjæreste).
Like etter at sermonien var ferdig i kirken og alle hadde fått foreviget minnene digitalt, bar det hjem til mormor og morfars hus hvor snittene sto klare for sulte mager.Dagen ble riktig så minneverdig og flott.Værgudene var med oss og fellesbildet viste at Casper har mange gode trygge hender og falle i når han skal oppdage den store verdenen som ligger foran ham.Casper mottok også flotte gaver i både sølv gull og glitter...Takker så mye,Takke kort er underveis!!
Takker til alle som var tilstedet for en nydelig dag,hver og en gjorde dagen helt spesiell.
Flokken ;)

Ingen kommentarer: