fredag, desember 29, 2006



Long time no see my people!!

Sist jeg la ut om mitt liv her kunne jeg ikke gå engang*ler høyt*-jeg hadde knapt tenner og brukte bleier...hahaha!Ups,bruker visst bleie ennå når jeg tenker etter...og bra er det;for i julen trodde mamma at jeg bare var såå søt da jeg spradet rundt naken,helt til hun fant bæsjen min på kjøkkengulvet,hihihi-eller ho ho ho som man sier i disse juledager!
Men gå kan jeg ,og om ikke lenge løper jeg fra deg ....anytime.
Puss puss så får du en suss...hver kveld,hver morgen for i munnen min er det seks flotte tenner som står på klar for innsats hver gang jeg putter noe i gapet,så om det måtte være en finger*så bare pass deg*For tiden holder jeg på med nabotennene til mine fine Kurt Nilsen fortenner,men de bruker lang tid og holder meg,far og mor min våken om natten ;)


Jau jau slek e det da står te!!
LoVe FlOkKeN

Ingen kommentarer: